Avatar billede rejen Nybegynder
15. juni 2001 - 01:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mac der ikke vil starte

Jeg har fået en brugt Mac. Når den tændes kommer følgende fejl: System 7.1 kan ikke bruges på denne Macintosh. Brug en nyere version.
På de medfølgende disketter skulle ligge installationen til styresystemet, men dette er bare en backup af HD\'ens indhold. Hvordan får jeg indlæst et nyt styresystem på denne mac? Der er tale om en Performa 460.
Avatar billede foodear Praktikant
15. juni 2001 - 08:18 #1
Hej
Jeg har system 7.5.3 på disketter/CDRom, interesseret?

/Foodear
Avatar billede mcphreak Nybegynder
15. juni 2001 - 09:33 #2
Hmm, det ville være en mulighed at bruge de omtalte disketter. Dog skal du blot huske at man kvit og frit kan hente dem på apples hjemmeside. asu.info.apple.com (dog kun engelsk v.)
Her skal du starte op fra disketterne og installere det ønskede system. Håber det løser sig.
Avatar billede udby Nybegynder
22. juni 2001 - 10:58 #3
Hej
jeg har OS 9.1 på cd
Avatar billede rejen Nybegynder
28. juni 2001 - 08:06 #4
Foofear >> Jeg er helt sikkert interesseret i 7.5.3, men på disketter, da jeg ikke har cd-rom i maskinen. Hvordan klarer vi det rent praktisk?
Avatar billede foodear Praktikant
28. juni 2001 - 11:21 #5
hej rejen
Jeg kan fremstille et komplet system til dig på disketter (en 17 18 stykker) mail til mig med din adresse så kan vi snakke om prisen!
rene@morsteam.com

/Foodear