Avatar billede mulemule Nybegynder
29. januar 2008 - 12:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan konfigurere man IIS til at køre .NET 3.5 isdted for 1.2

Hvordan konfigurere man IIS til at køre .NET 3.5 isdted for 1.2 ?

Jeg kan huske at jeg før har haft fat i en .exe fil som kunne gøre det, men måske kan det også gøres på en lettere måde . Eller ved nogen hvad exe filen hedder.

Mvh
Avatar billede jokkejensen Novice
29. januar 2008 - 13:42 #1
i inetmgr højreklikker du på websitet, og vælger egenskaber.. under asp.net vælger du hvilket framework den skal benytte. Det kan nogen gange være en go ide at oprette forskellige applikation pools, hvis du kører med forskellige FW.

/J
Avatar billede mulemule Nybegynder
29. januar 2008 - 14:23 #2
OK tak, så man behøves ikke at køre den der aspnet_regiis.exe -r (det har jeg ellers lige gjort..)

Men det gør måske lidt det samme.
Avatar billede jokkejensen Novice
30. januar 2008 - 13:05 #3
Jeg kender ikke til -r kommandoen (findes ikke i vista), men hvis du vil registrere alle dine websites som 3.5 så kan du gøre det ved at gå ind i 3.5 mappen noget ligendende : c:\windows\microsoft.net\framework\3.5\ og køre aspnet_regiis.exe -i

Så installeres script's osv i aspnet_client, osv

/JJ
Avatar billede mulemule Nybegynder
01. februar 2008 - 06:10 #4
Nå men nu virker det ivhertfalt.

Fremover vil jeg bruge IIS og properties vinduerne fremfor aspnet_regiis.exe.

Skyd et svar for point.
Avatar billede jokkejensen Novice
01. februar 2008 - 11:22 #5
1000 tak.

/JJ
Avatar billede mulemule Nybegynder
01. februar 2008 - 19:50 #6
Tak for point, eller fordi jeg vil bruge properties vinduer fremover ?