Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
28. januar 2008 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne hjemmeside

Hej

Pludselig kan jeg ikke åbne en bestemt hjemmeside på min PC. Siden virker fint da andre kan åbne den, og jeg kan godt åbne den fra andre pc'ere på min egen forbindelse.

Jeg har prøvet at slukke for min firewall mm. uden held.

Jeg kan simpelthen bare ikke åbne den fra denne ene PC. Den skriver bare "....siden kan ikke vises....."

Pc'en har Windows Vista med Explorer 7.0

Nogen der har en idé til hvad det kan være?

Jeg har haft problemet een gang før, der løste jeg problemer ved at køre systemgendannelse. Dette har jeg også prøvet denne gang, uden helt.

Det opstår pludseligt, og der er umiddelbart ikke nogen sammenhæng mellem de 2 gange.
Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
28. januar 2008 - 21:40 #1
hmm.. Jeg har lige prøvet at installere firefox på maskinen også - den kan heller ikke åbne siden.

Jeg er 110% sikker på at siden virker, da jeg godt kan åbne den på min anden pc,
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2008 - 21:44 #2
<ole>

Hvis det kun handler om den ene side, må problemet være en kombination af lige præcis dén maskine/browser (og evt. dens indstillinger) og lige præcis dén webside. Hvordan ser det ud med dine cookie indstillinger? Hvad er det for en side?

/mvh
</bole>
Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
29. januar 2008 - 16:54 #3
Jeg har prøvet at rydde alle filer i IE, d.v.s cookies, midlertidige internetfiler mm. Alt.. Jeg har også prøvet at gendanne stadardindstillinger i IE.

Jeg har netop lige kigget i loggen på min router, og den kommer med følgende fejl linie når jeg prøver: "Illegal TCP header".

Men det virker fint fra en anden maskine, koblet på samme router.

Siden hedder www.boyfriend.dk

Det er altså mystisk.
Avatar billede olebole Juniormester
29. januar 2008 - 20:43 #4
Jeg har ingen gode idéer ... gad vide, hvad det er for en header, der ikke er legal(?)  :o|
Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
05. juli 2010 - 17:06 #5
Lukket