Avatar billede koden Novice
25. januar 2008 - 16:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IP telefoni billigst til mobil og udland

Jeg har TDC bredbånd med IP tlf.
Men kan man ikke få noget, hvor man stadig bruger egen tlf. og taler via nettet, dog uden at det koster alverden uanset hvad og hvor man ringer til?

Kan Skype evt. det?

Jeg ville egentlig gerne kunne bruge min trådløse beocom 6000, men det er vel ikke muligt?

Hvad er billigste mulighed pt.?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2008 - 20:47 #1
Du skal bruge en IP converter.

http://www.actiontec.com/products/communications/ipw_usb/index.php

Bare et eksempel for at vise hvad du skal bruge.
Avatar billede koden Novice
26. januar 2008 - 12:28 #3
OK. Det vil sige at med denne boks kan jeg bruge min normale tlf.
Men det er vel kun til at ringe til andre med samme system eller kan den ringe ud på fastnettet??? Det kan den jo kun gennem en fastnet udbyder som TDC eller andre?

Eller er det meningen skype skal bruges til det (som jo også koster, men trods alt er billig).
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2008 - 20:19 #4
Den giver dig mulighed for at bruge din analoge telefon til din IP forbindelse.
Din forbindelse/abonnement bestemmer stadig hvor du kan ringe til.
Avatar billede koden Novice
08. maj 2008 - 14:27 #5
send svar tak
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. juli 2008 - 10:38 #6
Du kan f.eks. bruge en ATA adaptor f.eks. Linksys eller en direkte ip telefon. Jeg ringer til udlandet en del og bruger selv Linksys 942 telefon med udbyderen www.gismotel.com. Priserne er en del billigere en alle danske udbydere.
Avatar billede koden Novice
06. august 2008 - 10:11 #7
lukker selv på grund af manglende svar
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. august 2008 - 15:13 #8
Uuuppss helt i orden.
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. august 2008 - 15:14 #9
Håber du fandt en løsning?
Avatar billede koden Novice
06. august 2008 - 15:20 #10
pt. har jeg ikke haft tid. Så jeg bruger stadig TDC IP :-)