Avatar billede mulemule Nybegynder
25. januar 2008 - 16:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Der magler kategori om Google Adwords og Adsense

Der mangler kategori om Google Adwords og Adsense  .

Det mangler helt klart, der er rigtigt mange som bruger begge dele, og det er nogen områder hvor der er mange spørsmål som kan stilles.

Mvh
Avatar billede snowball Novice
25. januar 2008 - 22:48 #1
Er de 2 ting for forskellige til at dele kategori?

Snowball / Admin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. januar 2008 - 23:01 #2
Man kunne evt oprette spørgsmålene i http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Soegemaskiner/ kategorien, da det jo er søgemaskine-relevant..
Avatar billede mulemule Nybegynder
27. januar 2008 - 02:23 #3
Det kunne vaere hver sin kategori, men det kunne vel ogsaa vaere samme kategori.

Folk som bruger adwords ved ofte slet ikke hvad adsence er, sü derfor kunne det maeske skabe noget forviring hvis det var samme kategori.

Kan godt se at soegemaskiner er der hvor spm matte gaa hen nu.

Mvh
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2008 - 02:18 #4
Jeg har tilføjet en AdSense og AdWords kategori til det næste udkast af den nye kategoristruktur. Kategorierne kommer til at ligge under Søgemaskiner.

Snowball / Admin