Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2008 - 10:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gode placeringer på Google men dårlige på MSN

Hejsa

Det er ved at være et pænt stykke tid siden jeg har tjekket mine siders placering på MSN.
For et ½ års tid siden var jeg i toppen på MSN, nu findes siden slet ikke.
På Google har jeg topplaceringer.
Hvordan forbedrer jeg mine MSN placeringer uden det går ud over Google placeringerne?
Avatar billede madx Nybegynder
24. januar 2008 - 11:15 #1
Har (desværre) oplevet at ringe placeringer på msn senere medfører lavere ranks på google. Det kan være et forvarsel...

Præcis hvad du skal gøre kræver en gennemgang af dit website
Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2008 - 11:47 #2
Google efter træpiller. Første ikke sponsorerede resultat er min side

Underligt at google returnerer 36.800 resultater og MSN kun returnerer 57??
Avatar billede goose Nybegynder
24. januar 2008 - 12:49 #3
Jeg har samme problem, og sendte derfor MSN en mail og fik følgende svar tilbage.:

Tak for din henvendelse til Live Search teknisk Support.

Vi kan forstå at du lige nu oplever problemer med dit site a) ikke er at finde i Live Search index eller b) ikke er at finde i Liveserach, når du søger efter det sædvanelige nøgleord.

Vi er opmærksom på problemet, og det er ikke alene dit site der oplever dette. Vi har opdaget en fejl i det program der insender URL's til vores Search maskine og vi er igang med at ordne dette. I de næste få dage, vil du blive nødt til at gå til http://search.msn.com/docs/submit.aspx, og indsende din URL igen. Vi vil behandle sitet gennem vores anti-spam og indholds filtre og inkludere sitet og rangen passende. Hele denne behandling vil tage omkring 2 uger at fuldføre, men kan muligvis tage længere, afhængig af antal sider i dit domain, indholdet, hvordan siden er skrevet, og andre faktorer.

Vi takker dig igen, for at have kontaktet Live Search Support.

Tak fordi du benytter Windows Live Search. Jeg håber at dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at vende tilbage til os.

Med venlig hilsen

Windows Live Search Support

/Goose
Avatar billede madx Nybegynder
24. januar 2008 - 13:06 #4
well done goose.... der har msn vist noget af et problem ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. januar 2008 - 13:10 #5
Jeg ser næsten samme problematik sm boxer med mit site og min holdning er også afventende. Det er ikke mit indtrk at Live er helt færdige med deres algortmer og grundlæggende struktur endnu
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. januar 2008 - 13:44 #6
Samme her....
Avatar billede boxer Nybegynder
24. januar 2008 - 15:18 #7
Tak for hjælpen

Hvornår er mailen fra goose? Det jeg tænker på er hvornår URL'en kan indsendes igen.
Avatar billede goose Nybegynder
24. januar 2008 - 17:40 #8
Den er modtaget den 15. januar 2008

Tak for point

/Goose