Avatar billede natpigen Nybegynder
23. januar 2008 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

programmer lukker ned bl.a. stifinder

hej alle her på eksperten. så fik jeg suppleret min dejlige dell med en bærbar mere. en HP

Model: HP Pavilion tx1000 Notebook PC
Processor:AMD Turion (tm) 64X2 mobile technology TL-52 1,0 GHz
1982mb ram
32 bit operativsystem

nå, mit problem er så at bl.a. stifinder lukker ned midt i det hele. hvis jeg copy-paster, eller bare søger rundt i bla. videofiler,så lukker vinduet bare med en fejl, som systemet så søger efter løsninger på.

det gjorde msn også indtil jeg opdaterede det.

adope virker heller ikke helt optimalt, den skriver at den har et kompatibilitetsproblem med denne version af windows.
den kan doggodt køre programmet alligevel.
men stifinder osv er virkelig et problem.

en lille side ting er så at jeg lige igår prøvede at slette en mappe på mit skrivebord. jeg har selv lavet mappen, og nu er den tom, fordi jeg har flyttet filerne fra den, så vil jeg gerne have slettet den, men af en eller anden grund, kommer den tilbage 3 min efterjeg har slettet den. selvom jeg tømmer papirkurven og det hele.
jeg kan omdøbe den, men den kommer tilbage med det originale navn.

Løsninger?

mvh natasja
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2008 - 15:45 #1
er det en hel ny bærbar..?
Så brok dig i butikken...
Det lyder lidt som om, den måske er ny,..men at en anden har brugt den, og måske haft virus el. andet..??
ellers er mit umiddelbare bud, en repair..altså en geninstallation af windows.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. januar 2008 - 17:44 #2
Måske samme problem som her?
http://www.eksperten.dk/spm/815494
Avatar billede natpigen Nybegynder
23. januar 2008 - 18:46 #3
jeg købte den ny ja, dvs ubrugt.
men det er et halvt års tid siden
Avatar billede natpigen Nybegynder
23. januar 2008 - 18:57 #4
nej.. jeg har ikke nero på min computer...
Avatar billede natpigen Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:25 #5
løst