Avatar billede skaya Nybegynder
21. januar 2008 - 15:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Regionsfri DVD

Hvilke muligheder er der for at få en almindelig dvd, til at blive regionsfri? Er det nødvendigt at købe en dvd som i forvejen er regionsfri, eller kan man omprogrammere den man i forvejen har?

Den jeg har nu er en gammel Panasonic DVD-A360 som kun er region 2, og vil gerne have den til at kunne læse region 1 og 3 da jeg er meget interesseret i anime, og der er markedet størst hvis man har mulighed for at afspille de regioner. =)

Skaya
Avatar billede nva Praktikant
22. januar 2008 - 08:50 #1
Avatar billede skaya Nybegynder
22. januar 2008 - 19:52 #2
Var nu mere om man kunne omprogrammere vores nuværende dvd (til fjernsynet), ikke et program til at kunne se dem på computeren, men tak for dit svar.. :-)
Avatar billede thov Forsker
23. januar 2008 - 01:58 #3
Den er god nok, med Videohelp, her finder man metoder til at fjerne regionskoder. Desværre kan din Panasonic ikke omkodes, så du må købe en ny DVD afspiller.
Avatar billede skaya Nybegynder
16. februar 2008 - 21:02 #4
Okay. Vi købte en ny her for nylig og nu dur den.. :-) Hvorfor er der aldrig nogen der svarer med "svar", men kun med "kommentar"'er? Man kan jo ikke give point til en kommentar.. :P
Avatar billede thov Forsker
16. februar 2008 - 22:09 #5
Vi 'kommenterer' kun, indtil spørger beder den/de personer som kom med et brugbart svat, om at lægge et 'svar'.
Avatar billede thov Forsker
16. februar 2008 - 22:11 #6
Brugbart 'svat' -> brugbart svar, selvfølgelig (stavepladen svigtede) :-)
Avatar billede skaya Nybegynder
17. februar 2008 - 00:07 #7
Ville det ikke være nemmere at i svarede med det samme..? :P Anyway.. I svarede jo begge to.. Synes bare at du svarede mere uddybende.. Gider du at give mig et "svar"? ;P
Avatar billede thov Forsker
17. februar 2008 - 03:13 #8
Kommer her :-)
Mange tråde bliver da ogaå straks besvaret med et 'svar', hvis svareren er bombesikker på at han kommer med noget nyttigt.
Avatar billede skaya Nybegynder
17. februar 2008 - 15:23 #9
Hehe, så okay.. ;-) Men tak for svaret ^_^