Avatar billede teamet Nybegynder
21. januar 2008 - 14:24 Der er 1 kommentar

User/program files - optimering af vista

Hejsa, jeg har et problem med vista og bliver derfor nødt til at geninstallere. Lige i øjeblikket er min diskstruktur til, at jeg dual booter med suse 10.3.

Mit spørgsmål er nu, om jeg kan få vista til at at oprette user og program files på andet end c-drevet og dermed kun have vista kernen på c-drevet? Især user dir ville være rart. page/swap filen må gerne blive på c-drevet.

Vil man med denne konfiguration kunne mounte user og program files til en evt ny vista install, således at man kan reinstallere uden at miste programmer osv?

I dette tilfælde ville det være rart at have UAC aktiveret for c-drevet, men ikke for resten. Er dette muligt?
Avatar billede teamet Nybegynder
22. januar 2008 - 15:37 #1
Har haft ms i røret. Det er ikke muligt på andre måder en manuel kopiering.. Flot ms.