Avatar billede kefe Nybegynder
20. januar 2008 - 17:46 Der er 4 kommentarer

sletter bruger konti!

Jeg har lige installeret mit windows xp pro igen efter at have formateret min harddisk, det gik godt men efterfølgende når jeg starter windows op kommer der denne fejlmeddling inde jeg overhoved kommer ind i windows:

"Der kan ikke oprettes en lokal profil. Der logges på med en midlertidig profil. Denne profil slettes, når der logges af. Det kan skyldes filsystemrettigheder, der ikke er korrekte, eller netværksproblemer."

Er der nogen der har en løsning på problemet, jeg kan sagtens bruge computeren det er bare ret irriterende at windows "nulstiller" hvergang jeg har brugt det.

håber nogen kan hjælpe
mvh
Lars
Avatar billede hcma Novice
20. januar 2008 - 17:53 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
21. januar 2008 - 07:17 #2
Kan du ikke bare gå i kontroldpanel, brugerkonti, oprette en brugerprofil med administrator rettigheder.
Avatar billede kefe Nybegynder
21. januar 2008 - 20:32 #3
problemet er at den konto jeg logger på med HAR allerrede administrator rettighedder. og jeg er ikke meget for at lave flere konti, jeg prøver at undgå log ind siden når Windows starter.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. januar 2008 - 06:35 #4
Du kan altid slette de konti som du ikke vil bruge, opret nu en konto og kald den feks. Ejer med admin rettigheder, nok eneste mulighed, ellers må du prøve en reparer som hcma skriver.
PS. lige et spørgsmål: Havde du internet forbindelse under indstalationen af XP?Hvis ja så er det en ommer, en ny indstalation uden internet kablet helt ud af maskinen.