Avatar billede torben lind Forsker
20. januar 2008 - 17:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

excel 2007 faneblade forsvundet

hej allesammen.
idag da jeg skulle åbne mit regneark,i excel 2007,var alle mine faneblade forneden,ikke synlige mere,hvad kan det skyldes og hvordan får jeg dem frem igen.
Avatar billede j_nissen Nybegynder
20. januar 2008 - 19:13 #1
Klik på maksimer billedet... altså den inderste af dem.
Avatar billede torben lind Forsker
20. januar 2008 - 19:52 #2
hej j nissen.
hvis jeg har forstået dig rigtigt,er det oppe i øverste højre hjørne,at jeg skal maksimerer,det er prøvet,men giver mig ikke mine faneblade igen forneden,har du andre gode forslag til løsning.Jeg kan tilføje,at jeg er kommet så langt,at jeg kan enten have mine faneblade synlige,eller min værktøjsline foroven synlig,men ikke begge to på engang,problemet er først startet idag.
Avatar billede smeeden Nybegynder
20. januar 2008 - 20:22 #3
torbenlind , prøv at genstarte computeren, jeg har haft samme problem men efter en genstart var det hele på plads igen
Avatar billede torben lind Forsker
20. januar 2008 - 20:31 #4
hej smeeden.
har prøvet dit forslag,det hjalp ikke,andre gode forslag.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. januar 2008 - 21:19 #5
Klik på Office-knappen. Vælg Excel indstillinger. Derefter Avanceret. Lidt nede i dialogen finder du muligheden for at slå faner til/fra for en Workbook (har engelsk version, hvor det findes under Display options for this workbook-Show sheet tabs).
Avatar billede torben lind Forsker
20. januar 2008 - 21:44 #6
hej word-hajen.
det bliver mere og mere mystisk,der er vinget af i,vis faner og de andre muligheder der er der,men stadigvæk skidtet virker ikke,andre forslag.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. januar 2008 - 22:38 #7
Du skriver i dit spørgsmål "åbne mit regneark" - betyder det, at det er én fil eller er det generelt?
Avatar billede torben lind Forsker
21. januar 2008 - 07:39 #8
hej word-hajen.
jeg har på min usb nøgle liggende regneark for foregående måneder,når jeg åbner december er der ingen problemer,men når jeg åbner januar opstår overstående problem,giver det dig en mening.
Avatar billede torben lind Forsker
21. januar 2008 - 09:16 #9
hej igen.
jeg har nu prøvet at trykke og markerer alt muligt og det virker nu,spørg mig ikke hvad der var galt,men det virker,så alle 3 læg et svar og i deler point,som tak for hjælpen.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. januar 2008 - 17:27 #10
Godt at du har fundet dine faneblade igen :-) (uanset hvad årsagen så har været).
Avatar billede torben lind Forsker
22. januar 2008 - 21:07 #11
hej word-hajen.
jeg venter til imorgen aften med at give point,hvis ikke de 2 andre har meldt sig,får du alle,som tak for (hjælpen).
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. januar 2008 - 21:15 #12
Intet problem. Vent du bare lidt og se, om de dukker op :-) Tak for din melding.
Avatar billede torben lind Forsker
23. januar 2008 - 20:39 #13
hej word-hajen.
som lovet,som skrevet,her er dine point,mange tak for (hjælpen).
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. januar 2008 - 21:25 #14
Velbekomme - og selv tak.