Avatar billede cvl Nybegynder
20. januar 2008 - 09:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afspille video i powerpoint præsentation

Hej....

Jeg har lavet en powerpoint præsentation og her i er der en lille video jeg gerne vil afspille, men når jeg kører showet så kommer der bare en sort firkant, og videoen vises ikke. Skal vedioen være i et bestemt format ? Jeg har prøvet i avi og wma, men det virker ikke. Jeg har powerpoint 2007
Avatar billede jkrons Professor
20. januar 2008 - 11:05 #1
PowerPoint genkender nogle AVI formater, ikek alle. Måske er det samme tilfældet med WMA. Læs evt. mere her:

http://www.playsforcertain.com/

Ellers prøv  at omdøbe dine filer til WMV eller MPG i stedet og se om det hjælper. Se her:

http://groups.google.com/group/microsoft.public.mac.office.powerpoint/browse_thread/thread/f74aee86ded1023b/fa8602734a96c850?lnk=st&q=powerpoint+avi+do+not+play#fa8602734a96c850
Avatar billede jkrons Professor
20. januar 2008 - 11:06 #2
Sidstnævnte link er en lang streng.
Avatar billede cvl Nybegynder
20. januar 2008 - 11:29 #3
Jeg kan godt afspille den når jeg afspiller showet på skærmen, men når jeg projektere det op på væggen så kommer der bare en sort firkant, men den vises fint på skærmen.
Avatar billede cvl Nybegynder
20. januar 2008 - 11:33 #4
Jeg har fundet problemet, jeg kan ikke afspille filmen på to skærme på samme tid
Avatar billede cvl Nybegynder
20. januar 2008 - 11:35 #5
men du må gerne få pointene for det kan godt være at det også hjalp at installere noget at det du henviste mig til så skriv et svar
Avatar billede jkrons Professor
20. januar 2008 - 11:50 #6
Her er et svar
Avatar billede cvl Nybegynder
20. januar 2008 - 12:13 #7
jeg lukker spørgsmålet