Avatar billede crolesen Nybegynder
18. januar 2008 - 11:14 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Væk fra første side i google

For 1 måned siden var jeg på første side af google, men nu når jeg søger kan jeg slet ikke finde min side. Er der nogle der kan hjælpe mig her.

Jeg har skiftet design i mellemtiden men forstår stadig ikke hvad som er galt

HJÆLP

Christian
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:16 #1
Der kan være mange grunde til at du ikke kan finde dig selv ind på google.

1) Hvis du har brugt Blackhat SEO, så vil google ban dig fra Serveren.
2) Hvis du har brugt robot text som ikke tillader google eller andre bots
3) Hvis google ikke kan indexer siden korrekt
osv..

prøv at kom med et link så jeg kan kigge på det
Avatar billede crolesen Nybegynder
18. januar 2008 - 11:28 #2
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:32 #3
Siden er fint indexeret ..

hvilken term søger du efter ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2008 - 11:33 #4
Der kan være tale om det der i gamle dage blev kaldt google danse og som stadig findes, dog i meget mindre grad.

Som du måske ved består google af et stort antal datacentre og evt. ændringer og opdateringer sker gradvist over disse datacentre, du kan derfor være ude for at dine søgeresultater i perioder bevæger sig lidt.

www.seologs.com findes ern række seo tools der kan vise dig din placering over mange datacentre, her kan du se om det er "danse"effekten der er i spild
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2008 - 11:34 #5
Et ord jeg er faldet over på din side er nyt desige. Hvis du lige har ændret design, og gjort det forkert, så kan det sagtens betyde at du ryger helt ud i en længere periode
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:36 #6
du kan prøve nogle effektiv værktøj som Keyword Cloud og Keyword Density...
teksten i din hjemmeside har en stor betydning
Avatar billede crolesen Nybegynder
18. januar 2008 - 11:38 #7
lavet nyt design forkert, hvad mener du?

Jeg har søgt på "fodbold træning" og "fodbold øvelser" og samme bare ordene sammensat

Christian
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2008 - 11:40 #8
Hvis du redesigner dit site kan det gøres på mange måder, nogle af dem bryder søgemaskinerne sig ikke om og du ryger ud af indexet. hvis du gør det rigtigt sker der ikke noget mærkbart.

læs her
http://www.bufferzone.dk/søgemaskineoptimering/søgemaskineoptimeringredesign.htm
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:44 #9
prøv denne her tool :

http://www.seochat.com/seo-tools/keyword-density/

og

http://www.seochat.com/seo-tools/keyword-cloud/

når man søger efter en bestemt term, så vil google vise siden i forhold til termens om den er din side er relevant.. hvis ordet fodbold træning kun står der 1 gang på din hjemmeside, og en anden hjemmeside omtaler ordet mere hyppigt, så tror google at den er mere relevant..
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:47 #10
http://www.google.dk/search?hl=da&q=fodboldcoach&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

termen fodboldcoach er hyppigt anvendt, det er en del af linket, termen er med i keywords .. dvs google pointer din side som den mest relevant...
Avatar billede madx Nybegynder
20. januar 2008 - 13:12 #11
Dit site har PR1.... Jeg kan godt forestille mig at dit site har været overranket, at du har haft en placering som sitet måske slet ikke var berettiget til eller meget let kunne sættes over styr.

Google viser ingen indgående links
http://www.google.com/search?hl=da&rlz=1T4IBMA_da___DK204&q=link%3Awww.fodboldcoach.dk%2F&lr=

Jeg er ret sikker på, at din placering har hængt i en tynd tråd, fordi sitet alene har skulle holde sig oppe vha. parametre på sitet (du har ingen links ind, så dér får du ingen hjælp). Så da du lægger om til nyt design, piller du ved nogle parametre som netop var det der holdt sitet på side et.

Det er fint nok at analysere på sitet, men på sigt overlever du ikke uden nogle relevante indgående links