Avatar billede mikethekid Nybegynder
15. januar 2008 - 20:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

media player

Hvordan sletter man vindows media player, den der følger med vista.? Eller bare reparer det, da det jo følger med vista, så kan ikke rigtig finde nogle steder man kan det og har ikke lige cd'en her. Media player har lidt problemer med at vise nogle film, den er bare helt sort, men lyden virker helt fint.

på forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2008 - 21:02 #1
Hvorfor slette når det bare er codecs du mangler?
Download VLC Player og installer den, så vil det garanteret virke igen.
Avatar billede mikethekid Nybegynder
15. januar 2008 - 21:22 #2
Vil du ikke skære det ud i pap for mig? hvordan gør jeg dette? forstår det bare ikke helt når det har virket og syntes ikke jeg er kommet til at slette noget. Tror at det kom efter jeg installerede winamp.
Avatar billede mikethekid Nybegynder
15. januar 2008 - 21:35 #3
Jeg har nu downloadet vlc player, det virker fint i det, men det virker dog stadig ikke i media player.. Det virker også helt fint i media player classic men vil dog meget hellere bruge den anden media player. Hvis jeg dog kan få dette til at virke igen.
Avatar billede mikethekid Nybegynder
15. januar 2008 - 21:44 #4
Tusinde tak fir hjælpen, der virker sku nu. :-) Sender du lige et svar så du kan få de point.. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2008 - 22:59 #5
Kommer her :)