Avatar billede ressurex Praktikant
14. januar 2008 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Send sms fra pc via link

Når jeg bruger min nokia link, kan jeg udføre en del opgaver via min pcer.

Pt bruger jeg et sms frit abbonement, og vil gerne have et program der kan "sende" sms fra pceren af, hvis min mobiltelefon er koblet til.

Så slipper jeg for alt det tasteri og kan gør det via mit pc interface.

Nogle der har hørt om sådan en løsning ?
Avatar billede thov Forsker
15. januar 2008 - 00:16 #1
Installer Nokia PC Suite http://pcsuite.nokia.dk/
Avatar billede ressurex Praktikant
15. januar 2008 - 01:05 #2
den har ikke sms løsning
Avatar billede thov Forsker
15. januar 2008 - 10:26 #3
Jo, det har den... Ihvertfald kan en Nokia 6300 sende/modtage sms'er via PC-suiten (og Bluetooth).
Avatar billede julle.p Nybegynder
07. marts 2008 - 16:37 #4
Men man er bare nødt til at have sin telefon ved siden af sig alligevel, da Nokia PC Suite ikke automatisk opdatere hvis man får en besked.. Så er man nødt til at trykke på f5... Er der ikke en løsning på det? Kunne være fedt hvis der kom en lille besked fra system-tray (lige som når  windows kommer med opdateringer osv). Det ville gøre det nærmest genialt.
Avatar billede thov Forsker
07. marts 2008 - 17:40 #5
Hehe.. Det problem løses ved at skifte til en SE telefon, og installere FMA (Float Mobile Agent). Her popper SMS'en op på skærmen, og man kan oven i købet klikke på en 'Svar' knap :-)
Avatar billede ressurex Praktikant
20. januar 2014 - 09:03 #6
l