Avatar billede skaya Nybegynder
10. januar 2008 - 22:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad ville være et godt design til min orden i mit online spil?

[fc]5B99F8 style=' background-image: url(http://www.eastcoastbakery.com/images/Chocolate%20Chip%20Cookies.jpg); background-position: top center; background-repeat: repeat; display: block; font-weight: normal;' background-position:
[fc]white[/fc][/fc]        ... For alle dem der elsker kager nok til at kæmpe for dem ;-) Vi har ingen tvangsofrings regler og hvor meget man ofrer vil ikke ændre éns status, så der bestemmer man selv hvad man vil ^.^

[fc]5B99F8 style=' background-image: url(http://www.drowtales.com/mangachibi_archive//chibi20030628c1chibiDemands.jpg); background-position: top center; background-repeat: repeat-x; display: block; font-weight: normal;'

[/f]
                    [b]REGLER:

1. Man må under INGEN omstændigheder angribe hinanden internt, angribe allierede eller på anden måde genere hinanden med vilje.
2. Man skal være oprettet, med sit gladiator navn, på CookieRaiders forum og tjekke det regelmæssigt for diverse beskeder og opslag.
3. I en liv eller død situation, der omhandler kage, skal du tage chancen :P
4. Du må ikke være en tudeprinsesse (Hvis nogen angriber dig én gang, så lad være med at tude - shit happens :P Det er kun i sager med personer der anbriber flere gange at man kan påkalde sig hjælp fra guildmates)
5. .. Og lad nu være med at tage det hele for seriøst - vi er her for at have det sjovt.. ;-) Og for at æde massere af kager!! :D

                  ALLIEREDE:

1. !N:The-Angels-Of-Death:2469!
2. !N:Nemesis-Gladiators:1031!
3. !N:SteelLegion:609!
4. !N:LorteLand:1161!

                  WING ORDEN:

1. !N:CookieFactory:3091!

                  I KRIG MED:

Ingen

                  RANG SYSTEM:

Mester: Lederen af ordenen.
ChibiKing: Lederens kæreste :P
Admin: Er Mesterens stedfortrædere når omtalte er fraværende.
ChibiPolitician: Chibier der repræsenterer og forsvarer ordenen på forskellige fora og skaber socialt samvær imellem medlemmer ^.^
ChibiWarrior: Chibier der er mere kampdygtige end den gennemsnitslige Gladiator og på den måde forsvarer vores kager og sokker med fysisk kraft ^.^
Chibi: Ganske normalt fantastisk chibi :D
ChibiKid: Chibier der endnu er i oplæring af den mørke side af kagen (Chokolade delen)- både fysisk og psykisk ^.^
Medlem: Når The Mighty ChibiQueen har været for doven til at have fået bedømt deres evner ;P

                SPECIELLE POSTER

Greet'er: AlcorSunstrider - det er ham, Skaya eller Horyse du skal gå til hvis du er ny i CookieRaiders og mangler opstartshjælp =)

HUSK, at ingen er bedrere end andre trods forskellig rang! ~ Pligterne, og dermed ansvaret, er bare anderledes fordelt ^.^

----------------------------------------------------------------------------------

[/i]... For the power of the cookie WILL prevail! MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

To read tales of the chibi go to http://www.drowtales.com/archivechibi.php?

//!S:Skaya:17837! and !S:Horyse:46203! - All hail the chibi king and queen =D[/i]

<-- Dette er sådan som det står nu, men synes egentligt at det er ret grimt, plus at der ude i hver side er noget plads, der ikke bliver brugt. Så jeg vil gerne have noget designet, der ville være både pænt, passer til ordenen og udnytter pladsen ordenligt. GO! ^_^
Avatar billede olebole Juniormester
10. januar 2008 - 23:51 #1
<ole>

Jeg har svært ved at forstille mig, hvordan andre end du selv skal kunne besvare spørgsmålet  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede skaya Nybegynder
11. januar 2008 - 17:40 #2
Problemet er jo at jeg ikke kender alle de koder, der skal til.. Umiddelbart leder jeg nok mest efter den kode, der gør det muligt at skrive udenfor teksten.. Altså:

*INGENTING*                *TEKST**TEKST**TEKST**TEKST**TEKST*                      *INGENTING*

Problemet ligger i at jeg ikke kan finde en kode, der gør det muligt at skrive hvor at der er *INGENTING* og den kode der gør at noget følger efter musen :-)

.. Det ville også være fint nok :-)
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2008 - 22:01 #3
Jeg har ingen anelse om, hvad du skriver om  :)
Avatar billede skaya Nybegynder
11. januar 2008 - 23:46 #4
Ligesom på den her side.. Når man er scrolled ned på siden, så er noget af siden bare blå uden noget tekst - lidt som om at teksten ikke er tilpasset.. Sådan er min tekst også, men vil gerne have noget til at stå derude hvor at det er blåt.. :-) Nemmere? =)
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2008 - 00:25 #5
Jeg ved ikke, hvad det er, du skriver i spørgsmålet. Vi må have noget HTML-kode at forholde os til
Avatar billede skaya Nybegynder
12. januar 2008 - 00:40 #6
Altså.. Det er det som jeg har startet med at copy paste, der er den nuværende tekst.. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2008 - 00:54 #7
- tekst? Er det ikke et HTML-spørgsmål? Hvor stammer teksten fra?
Avatar billede skaya Nybegynder
12. januar 2008 - 11:16 #8
Ja, i min ordensbeskrivelse.. :-) Har sat det ind for at vise hvilken slags, der virker på den side.. Sådan noget som f.eks. "[fc]5B99F8 style=' background-image: url(http://www.eastcoastbakery.com/images/Chocolate%20Chip%20Cookies.jpg); background-position: top center; background-repeat: repeat; display: block; font-weight: normal;' background-position:
[fc]white[/fc][/fc] " virker som min baggrund.. Er det ikke html..? Eller er det noget andet..?
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2008 - 15:57 #9
Jeg har ingen idé om, hvad det er - men det har i hvertfald intet med HTML at gøre  :)
Avatar billede skaya Nybegynder
12. januar 2008 - 19:55 #10
Hmm.. Piv.. Så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.. Nå, men hvis du gider at skrive et "svar", kan du da få point'ne som tak for hjælpen.. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2008 - 20:05 #11
Svar selv og accepter svaret. Så lukkes spørgsmålet og du kan bruge pointene, når du finder ud af, hvad det er, du spørger om  ;o)
Avatar billede skaya Nybegynder
13. januar 2008 - 18:46 #12
Okay så.. :P Men mange tak for hjælpen så.. =) *Lidt god karma din vej* ^_^
Avatar billede olebole Juniormester
13. januar 2008 - 19:11 #13
Selvtak. Det ligner en eller anden specialkode, der parses af noget serverkode - og skrives ud i rette formatering og på passende steder i den HTML-fil, der udgør online spillet.

Serveren kopierer sikkert en skabelon - oversætter specialkoden i din fil - og skriver dine formaterede data ind i kopien af skabelonen, hvorefter den endelige fil sendes til browseren.

Jeg formoder, at betydningen af koden er:
    Dette står med fed
    Dette står med kursiv
    Dette står med fed kursiv
    [fc] -> Dette aner jeg ikke, hvad betyder

Jeg tvivler dog på, at du kan rykke rundt på elementerne - men du kan da lege lidt med de andre tags og se, om skrift formateringen virker. Måske dette også virker:
    Det kan være, dette bliver understreget(?)