Avatar billede elementz Nybegynder
08. januar 2008 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af grafikkort.

Hej alle på Eksperten

Jeg havde tænkt på at opgradere mit gamle Geforce 5200FX til et nyere et.
Havde tænkt mig at bruge 500 - 600 kroner ikke mere.

Det skulle meget gerne virke med dette motherboard:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7VT4A%20PRO

Så ville høre om i har nogle gode ideer?

Havde selv tænkt på et:
Asus - N7600GS/SI/HTD/256M, GeForce 7600GS, 256MB DDR
Avatar billede elementz Nybegynder
08. januar 2008 - 19:29 #1
P.S

Grunden til at jeg havde tænkt på at købe nyt grafikkort er fordi jeg spiller World Of Warcraft.
Ikke ret meget andet.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2008 - 07:00 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260630
det her er et godt bud, har det selv virker perfekt, du skal bare være opmærksom på at det skal have ekstra strøm, et stik magen til dem der sidder i din HD / CD drev,
en strømforsyning på 200w kan klare det, min er kun 180w.
Avatar billede elementz Nybegynder
09. januar 2008 - 11:43 #3
Tak for Svaret Silbidor, kan du forklare det detaljeret, er ikke pro til hardware men ved godt hvordan man sætter et grafikkort i og den slags. hvad jeg skal gøre
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2008 - 14:16 #4
Strømmen fra komputeren ledningen helt ud, hold på din PC. samtidig med at du holder på en radiator et øjeblik for at aflade PCen. V. side afmonteres, det gamle grafik kort afmonteres og gemmes til senere hvis der opstår fejl kan man prøve at sætte det i for at udelukke. Det nye monteres der hvordet gamle sad, den brune sokkel, kablet til skærmen monteres, strømstikket i enden af kortet monteres, der plejer at være 4 ens stik 1 i HD. 1 i DVD / CD drev 2 i overskud, det ene af dem burte kunne nå kortet, siden monteres igen.
Driveren fra det gamle kort kan i første omgang bruges til det nye kort.
Får du problemer kan du skrive til ilj@hund.dk bor du i nærheden af Amager kan jeg hjælpe dig personligt.
Avatar billede elementz Nybegynder
09. januar 2008 - 17:00 #5
Mange tak for hjælpen! :-)
Jeg vil følge din guide når jeg får det hjem.

Har valgt at købe dette:

NorthQ NQ4001AL, 12-17db, Metallic Blue 1
341367 Asus N7600GS/SI/HTD/256M, 7600GS, AGP