Avatar billede beringshandel-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Er blevet henvist hertil, har brug for experthjælp II

Igen tak for jeres hjælp, i foregåene dialog.
Men for ikke at sætte sciptet forkert i samtlige sider/vare, så: i hvilken del af siden med varen,scriptet skal være.
1. I toppen af varebeskrivelsen ( selvfølgelig efter at du har sat beskrivelsen på <>)?
2. I toppen af HELE siden ?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2008 - 10:13 #1
Du bør måske starte et sted som her: http://searchenginewatch.com/showPage.html?page=2167931

Med venlig hilsen
Avatar billede beringshandel-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 10:24 #2
Hej igen, det er jeg helt med på at det skal være i Headsektoren, men er det nok at det kommer i toppen af varen som bekrevet i 1.?
Avatar billede beringshandel-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 10:31 #3
det fungere tak
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2008 - 11:36 #4
Som svar på dit spørgsmål, så bør du sørge for at din egentlige tekst - i denne sammenhæng beskrivelsen af varen placeres så højt som muligt i sidens kildekode.
Fingerregel, jo højere i dokumentet den egentlige tekst er placeret, des nemmere er det for en søgemaskine og indeksere teksten og dermed at rangere din side godt i forhold til indholdet på siden.

Undgå forøvrigt javascript osv. i sidens egentlige kildekode - placer dem i eksterne filer og det samme med stylesheet.
Avatar billede beringshandel-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 13:19 #5
Lige et spørgsmål, hvor tit opdatere søgemaskinerne scripterne?
Hvis jeg sætter denne linie ind <meta name="Revisit-After" content="1 days" /> opdatere den så hver dag? jeg så på en side om meta´s at der minimun går 7 dage imellem opdateringerne.
tak for din hjælp
mvh kim
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2008 - 14:12 #6
Det er forskelligt hvornår søgemaskinerne kommer forbi.
Jo større og mere hyppigt opdateret din hjemmeside er, des hyppigere kommer fx. GoogleBot forbi. Jeg har selv en mindre side kørende og her kommer den i snit en gang om ugen vil jeg tro.
Avatar billede beringshandel-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 14:22 #7
tak