Avatar billede larsen89 Nybegynder
01. januar 2008 - 17:43 Der er 7 kommentarer

Skærmdriver stopper mere at køre

Hej,

Har en computer, som ofte melder, at skærmdriveren mistede forbindelsen, men nu er genoprettet. Dette medfører naturligvis meget mærkelige billeder på min skærm.

Bærbar: Ascer Aspire 9813Wkmi
Grafikkort: Nvidia Gefore GO 7600

Har søgt både på Acer og Nvidias hjemme for at finde de rigtige drivere, men ikke virker kompitable. Og hvad kan problemmet komme fra?
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. januar 2008 - 19:07 #1
måske skærmen er ustabil, kan du prøve en anden skærm
Avatar billede larsen89 Nybegynder
01. januar 2008 - 19:29 #2
Æh, udskifte skærmen på hans bærbare?
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 19:53 #3
Det er nu ikke det store problem, men når det nu kun er driveren til skærm-KORTET, kan mindre nok gøre det.

Vista? eller XP?
Avatar billede larsen89 Nybegynder
01. januar 2008 - 19:58 #4
Vista?
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 20:19 #5
Prøv at slette den i enhedshåndtering og genstart.

Er jeg skeløjet eller er der 20" skærm på den?
Avatar billede larsen89 Nybegynder
01. januar 2008 - 20:25 #6
Det er rigtigt nok. Hmm, går den så ikke kold?
Avatar billede justrace Novice
01. januar 2008 - 20:35 #7
Næh, den installerer driveren igen. Måske virker den ikke, men så sker det glædelige at vista spørger pænt om den må tage en tur i byen alene og lede efter en passende ledsager til jeres fælles skærmkort.