Avatar billede lhawk Nybegynder
29. december 2007 - 16:15 Der er 9 kommentarer

Flere harddiske

Er det ikke muligt at købe en USB boks der kan indeholde flere harddiske, f.eks. 5-10 stk., i stedet for at skulle købe en til hver enkelte eksterne harddisk man ønsker?
Hvis det forhåbentligt er muligt, vil jeg gerne høre, hvor jeg kan købe sådan en boks.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2007 - 17:32 #1
hvorfor mange diske, du kan feks. få en usb disk, på 2 Terrabyte.
til under 2000,-
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 17:40 #2
2 TB til under 2k.. Hvor?? Sådan en skal jeg have nu.. Mener du ikke 1TB? du kan købe HDD kabinetter, men så er det ikke så transportabelt længere
Avatar billede lhawk Nybegynder
29. december 2007 - 17:52 #3
Har diskene allerede. Derfor. Transportabelt behøver det ikke at være. Gider bare ikke flere eksterne der skal sluttes til og fra.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2007 - 17:55 #4
tror slet ikke man kan købe "My Book World Edition II"
( ->http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=340 ) i dk endnu.. og jo, jeg havde set forkert.. det usb 2.0 på 1 T..->> http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=347
-

2 T koster lidt mere..O)
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 18:11 #5
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. december 2007 - 18:12 #6
Men ellers skift de mange diske ud med 1 eller 2 stk 1tb diske
Avatar billede venturer Nybegynder
29. december 2007 - 18:16 #8
Der findes skam eksterne kabinetter til flere diske.
F.eks. den her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=310976
...denne er dog emed eSATA interface, men så vidt vides kan du få tilsvarende modeller med USB.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2007 - 18:34 #9
det virker stadig billigere at investere i en "my book"..
-
lhawk... du kan jo sælge dine hdér, og så på den måde sponsorere en my book, el. lign..?