Avatar billede sijmonj Nybegynder
29. december 2007 - 01:13 Der er 6 kommentarer

mini mit spil ved tryk på nr. 2 skærm

ved ikke lige om det er den rigtige kategori at poste i,

men mit problem er. jeg har 2 skærme, når jeg køre et full screen spil så som counter strike.. og jeg så trykker på min venstre skærm (altså den hvor spillet ikke køre) så minimeres mit spil, nogen som ved hvorn jeg får den til at holde op med det?
Avatar billede kfz Nybegynder
29. december 2007 - 10:33 #1
er den du kører dine spil på, den primære eller sekundære skærm?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
29. december 2007 - 16:52 #2
primære, faktisk ved jeg heller ikke hvorn man får spillet til at åbne på den sekundære skærm :S,
Avatar billede sijmonj Nybegynder
30. december 2007 - 22:45 #3
kan du hjælpe?
Avatar billede kfz Nybegynder
31. december 2007 - 00:02 #4
det eneste jeg selv har oplevet som får spil til at minimere, er hvis du for eksempel får en besked i messenger mens du spiller, dette har jeg dog selv løst, men det er også et lidt andet problem end du har
Avatar billede sijmonj Nybegynder
31. december 2007 - 17:10 #5
andre?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
16. november 2010 - 16:02 #6
smid svar :)