Avatar billede mr_broe Nybegynder
27. december 2007 - 16:33 Der er 6 kommentarer

Mangler PS3 60GB - Hjælp.

Jeg skal meget gerne bruge et stk af overnævnte, man kan slet ikke finde nogen..

Nogen der skal hjælpe...

ps.- Den skal være fra ny af...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 16:41 #1
så vidt jeg ved, skal man blot ha´ en alm 2´5 tomme..?
Og den kan tag optil 200gb.
Den skal sikkert været partitioneret, og formateret 1., og hvilket format, må stå i manualen. Til ps2 er det fat32.
smid links hvis du finder noget brugbart..O)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2007 - 20:59 #2
Tror du skal være heldig, for 60 Gb Ps3 er ikke længere tilgængelig i DK.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2007 - 20:59 #3
dvs. importøren får ikke flere 60 GB - kun 40 GB fra nu af.
Avatar billede mr_broe Nybegynder
27. december 2007 - 22:05 #4
Jep, det er mit problem...

Men det kunne jo være at der var en i det danske land, der viste hvor man evt. kunne skaffe en...
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
28. december 2007 - 20:05 #5
Du er godt klar over at det ikke kun er HD'ens størrelse der er anderledes ikk' ?

Det første version af PS3 med 60GB HD var bagudkompatibel med PS2 spillene og havde bla. også port til memorycard.
Den nyere version er med 40GB HD og INGEN bagudkompatibilitet med PS2. Der er også nogle mindre ændringer som vibrator i Controlleren.

Det hele skulle være for at trykke prisen ned men Sony har fået gevaldigt på puklen for "forbedringen".
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2007 - 20:16 #6
dunderfjert - næsten korrekt :)
Dette er forskellen iflg. Sony Nordic:

"Den nye konsol indeholder en 40 Gb harddisk, i stedet for den nuværende 60 Gb. Og den kan ikke heller ikke spille gamle PS2 og PSone-titler.

Samtidigt har den kun to USB-indgange og ikke nogen adgang til memorykort. Men ellers er der tale om den samme konsol."