Avatar billede jhjorsal Mester
24. december 2007 - 16:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adobe writer proff. til PDA

Jeg har en adobe writer kan jeg installere den på en pda
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. december 2007 - 01:04 #1
Ja, hvis det er en Adobe Writer til Windows CE (Windows Mobile x)
Nej, hvis det er en Adobe Writer til Windows NT/XP/Vista....

Du må nok skrive lidt mere om, HVILKEN writer du har. Der er dælemig mange forskellige (lidt a´la - Jeg har en pære... - passer den i min lommelygte?. Ja, men det afhænger af hvilken pære....)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. december 2007 - 01:24 #2
Så vidt jeg kan lure, har Adobe ikke lavet en Writer til Windows Mobile...

Om en 3. parts producent har, skal jeg ikke kunne sige.
Avatar billede jhjorsal Mester
25. december 2007 - 11:12 #3
Det kan jeg godt se, den er selvfølig til xp, min første anskaffelse af en pda er først lige passeret, en brugt en der ikke er for ny, kører mobile 2003. men det jeg ville var at kunne konvetere rejsebreve med billeder til pdf format for ligesom at holde mængden af trafik lidt nede, har du nogen forslag?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. december 2007 - 11:46 #4
Du kan få en PDF Reader til Windows Mobile. Så hvis du konverterer rejsebrevene, før du lægger dem på PDA, vil det virke: http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/pocketpc/2.x/AdbeRdr20_ppc_enu.exe

Du skriver ikke rejsebrevene direkte på PDA´en, vel? For så dur den jo ikke...
Avatar billede jhjorsal Mester
25. december 2007 - 17:19 #5
Jo det var egentlig meningen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. december 2007 - 09:49 #6
Hmm - så har jeg ikke den store idé... - teksten fylder jo ikke det store, men billederne ved jeg ikke rigtigt med... - uanset vil det jo kræve en forfærdlige masse tid at behandle på en PDA.
Avatar billede jhjorsal Mester
26. december 2007 - 10:43 #7
Nej det er jeg klar over, min anden ide var også at oploade billederene til et online fotoalbum også linke til det, men jeg kan ikke finde et der kan resize billederene inden de bliver skippet afsted, og jeg kan heller ikke finde et resize program til pda mobile 2003 så enden bliver vel bare at sende mail uden billeder.
Avatar billede jhjorsal Mester
06. marts 2008 - 22:39 #8
Jeg er kommet hjem, sendte kun mail uden billeder, så jeg lukker  selv, takker for indsatsen
Avatar billede jhjorsal Mester
06. marts 2008 - 22:40 #9
Ups lukkesvar