Avatar billede Slawomir Seniormester
21. december 2007 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

logo 4 årstider

Hej igen

Jeg er i gang med at forbedre min side og vil høre om det er nogen der der kan komme med nogen forslag til
4 logo'er = 4 årstider

siden kan ses her www. fototapet .dk

Glædelig Jul og Godt Nytår

Slawomir
Avatar billede -flow- Nybegynder
24. december 2007 - 14:09 #1
puuuh den trænger virkelig til en make over, især med alt det orange...
Avatar billede spooky23 Nybegynder
05. januar 2008 - 22:35 #2
min personlige mening er, udover at al den orange farve skal revurderes, at der skal lidt mere fokus på selve indholdet. Menu mm. er for store i forhold til indholdet hvilket giver det forkerte fokus.

Men igen....det er muligt at det er den orange farve der får menu mm. et kraftigt fokus.
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. marts 2009 - 15:04 #3
lukke tid