Avatar billede tiger_dk Mester
13. december 2007 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjene hjemmeside ikoner, der ikke passer til siden

Hej !

Jeg har et spørgsmål ang. hjemmeside ikoner. Når jeg er inde på en side, så vises den valgte hjemmeside ikke altid sit rigtige ikon oppe ved siden af adressen. F.eks så vises ikonet for pcworld eller et andet ikon !

Hvordan får jeg det til at passe igen, så den viser det rigtige !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2007 - 22:09 #1
Hent Ccleaner her:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Installer Ccleaner, husk at fjerne fluebenet udfor installation af Yahoo toolbar.
Start Ccleaner, fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Problemer ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.
Genstart, tjek om det hjalp.
Avatar billede tiger_dk Mester
14. december 2007 - 16:57 #2
det ser du at have hjulpet, så læg et svar !

Tak for hjælpen !
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2007 - 17:32 #3
Det lyder godt. :-)