Avatar billede smitx Praktikant
11. december 2007 - 13:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MySQL4 og PHP4

Hej brugere.

Jeg har lidt problemer med at få det til at spille 100% sammen.

enten får jeg en advarsel om klint afviger fra server bla bla...

Eller også får jeg fejl om manglende MySQLi bla bla...

Skal være MySQL4 og PHP4 da jeg har nogle problemer med scripts som ikke vil kører på MySQL5 og/eller PHP5 :(
Evt. phpmyadmin?

Hvilken 2 passer perfekt sammen uden at få en masse fejl?

Bemærk det er til Windows...

Jeg har prøvet mange kombinationer, men uden held.
Avatar billede smitx Praktikant
11. december 2007 - 13:11 #1
Senest kunne jeg ikke oprette bruger pga. noget MySQL syntax error på php 4.4.4 og mysql4.0.25
Avatar billede smitx Praktikant
27. februar 2008 - 16:31 #2
lukker