Avatar billede baslen Nybegynder
10. december 2007 - 18:49 Der er 7 kommentarer

AVG fejl som jeg ikke kan fjerne i vista

jeg får en fejl når jeg starter pc op, har fjernet AVG virus program og også prøvet at installere igen for at få fejlen væk men hjælper ikke , så håber på lidt hjælp!
der kommer en box op med fejlen:
COULD NOT INITIALIZE AVG ANTI-VIRUS KERNEL INTERFACE. APPLICATION CAN NOT RUN.

Og det skal den hellere ikke skal bare slettes!
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2007 - 09:09 #1
jeg kender ikke avg - bruger avast men det ser ud til at du skal starte den som en nyinstall og så får du myligheden at rep eller fjerne og så videre.

http://free.grisoft.com/doc/5/us/frt/0/num/624#faq_624

jeg modtager IKKE point.
kunne gentlig godt tænke mig hvis der er nogen der ved hvordan man slår det fra
Avatar billede baslen Nybegynder
11. december 2007 - 09:49 #2
har jeg prøvet og det virker ikke, desværre
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. december 2007 - 16:10 #3
som treatmenice skriver ville avast være et klart bedre valg da det har bedre understøttelse for vista end avg har. avast er lige som avg gratis til hjemmebrug og er på flere punkter bedre end avg.

/psycosoft-funware :)
Avatar billede baslen Nybegynder
11. december 2007 - 21:23 #4
tak er jeg lidt klar over nu, men det hjælper jo ikke på at jeg ikke kan slette det.
Avatar billede baslen Nybegynder
11. december 2007 - 22:01 #5
har løst problem selv efter flere forskellige løsninger med sletning og geninstallering af programmet. men tak for hjælpen
11. december 2007 - 22:08 #6
Registreringsdatabase oprydning kan derefter anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 14:05 #7
ok