Avatar billede somedaydj Nybegynder
08. december 2007 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjerne audiotags

Hej allesammen,
inde på www.recordkingz.com, kan man hører nogle audio snippets .. eller rettere sagt, man kunne. de har fornyligt lagt "audiotags" på .. dvs. mens man lytter til musikken, er der en stemme der siger "Recordkings, Recordkings, Recordkings, Recordkings." kan man slippe for det ?. altså måske udskifte mediaplayeren, eller på anden måde hører musikken uden stemmen ?.

på forhånd tak.
Avatar billede gurly Praktikant
08. december 2007 - 22:22 #1
på den her side >
http://www.recordkingz.com/shop/popup_mp3.php/pID/4223
har mp3 filen følgende adresse >
http://www.recordkingz.com/shop/Pro_Mp3_Gen.php?sound=vivamaxost.mp3
og så er det uden stemmen  c",)
så ja det må ligge i playeren, højreklik på siden og vælg "vis kilde" så du kan se kilde koden for siden, så kan du se filnavnet for mp3 filen et sted
Avatar billede gurly Praktikant
09. december 2007 - 22:08 #2
Du har aldrig fået uddelt point i de spørsmål du har stillet ?
spørgsmål bør altid afsluttes/lukkes ved at du uddeler point, ved at acceptere det svar folk har lagt. hvis folk ikke har lagt svar er det kotyme at bede om at folk ligger svar.
har du intet svar fået, så lig et svar selv, og accepter dit ejet svar, så får du dine point tilbage. og spørgsmålet bliver afsluttet.
har du mange åbne / uafsluttede spøærgsmål, ender det med at ingen gider hjælpe dig.
Bare et godt råd  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
16. december 2007 - 10:50 #3
Respons  ??????????????
Avatar billede gurly Praktikant
16. december 2007 - 10:53 #4
Du har aldrig prøvet at tildele folk de point du har stillet på højkant, du skal acceptere folks svar for at de bliver tildelt point.
et spørgsmål skal altid afsluttes ved at du uddeler point
har du intet brugbart svar fået, så lig et svar selv og acceptet dit ejet svar så får du dine point tilbage, og spørgsmålet bliver afsluttet.