Avatar billede bremer Nybegynder
07. december 2007 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Hvad laver man Kategori opdeling ud fra en søgning på Google?

Hej alle sammen,

Er der nogle som ved noget om kategori opdeling via. en søgning fra Google?

Er du nogle som kan forklager mig lidt om hvordan man evt. kan lave det...

Fx. tjek dette link:
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daDK251DK251&q=New+Line+Pictures

Se det første resultat

Her står der under linket -
Movies          About Us
DVD home page    Come see what's new Shows
Lord of the Rings  A Visionary Film Company
Flere resultater fra newline.com »

Er der nogle som ved noget om dette?
Avatar billede goose Nybegynder
07. december 2007 - 10:56 #1
Det er ikke du selv kan lave, det er noget Google laver ved det de betegner som authorty sites - altså sites med høj værdi for den pågældende søgning.

Prøv og kig lidt på Eksperten, det har været oppe et utal af gange :o)

/Goose
Avatar billede madx Nybegynder
07. december 2007 - 14:15 #2
Man kan sige det sådan, at det er noget dit site skal gøre sig fortjent til.

Man kan godt gøre. Måden man gør det på er at bygge et relevante website for en masse mennesker, kunne sin SEO ABC og bruge masser af knofedt. Og så skal man tema-mæssigt matche kategorien. Altså være ret smal, medmindre man er mega stor
Avatar billede madx Nybegynder
07. december 2007 - 14:16 #3
Man kan godt gøre det - skulle der stå ;-)