Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
01. december 2007 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan slå man tilladelser fra i Win Vista

Hvordan slå man tilladelser fra i Win Vista. her tænker jeg på hver gang jeg vil installere noget eller jeg skal starte et program op så kommer der en boks frem med om jeg vil køre programmet og det er lidt irriterende.
Avatar billede matcho Nybegynder
01. december 2007 - 18:09 #1
http://www.vistaguide.dk/tweaks/browse/10.html
Brug denne guide men husk det er en rar pakket fi8l så du skal hente Winrar hvis du ikke har noget til at pakke rarfiler ud.
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
01. december 2007 - 19:39 #3
super svar i begge har givet her.
Så skal i bare ha nogle point, og hvordan gør jeg så lige det
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2007 - 19:50 #4
Det kan du først give når vi har lagt et "Svar"
Det bedste er, hvis du selv sender som "Kommentar", så er du fri for at afvise dit eget svar.

Når matcho har lagt et "Svar" markérer du vores navne i boksen nederst til venstre, og klikker på "Accepter"
Avatar billede matcho Nybegynder
01. december 2007 - 22:00 #5
ok.
Avatar billede halifax Nybegynder
02. december 2007 - 01:25 #6
Du kunne også på PCWorld.dk læse artiklen
"Torsdagstippet: Det bedste Vista-tip nogensinde"

http://www.pcworld.dk/art/9234?page=1

- der synes at være beskrevet en anden (nemmere?) fremgangsmåde + hvordan man får den usynlige Administratorkonto gjort synlig.

Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2007 - 07:43 #7
halifax >> Det er beskrevet i det link jeg lagde.  :-)