Avatar billede tweak Nybegynder
28. november 2007 - 08:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Revurdering af regnskabsside

Der er sket lidt siden jeg sidst var på banen: http://www.eksperten.dk/spm/796271

Jeg syntes selv at boksen til højre virker noget tung og ville gerne nogle forslag til hvordan jeg kan lette den lidt.

Ellers vil jeg gerne høre om helhedsindtrykket og brugervenligheden på siden www.hpregnskab.dk
Avatar billede Jman Praktikant
28. november 2007 - 09:02 #1
Er det til intern regnskab.. den ligner i hvert fald meget din egen hjemmeside, opbygningsmæssigt.

I øvrigt vil jeg sætte pris på du lige fjerne den kalender, du har i bunden. Den tilhører X-paper ApS og er copyright beskyttet/må ikke benyttes i andre henseender uden foregående aftale. (http://www.x-paper.dk/index.php?id=57&no_cache=1)
Avatar billede tweak Nybegynder
28. november 2007 - 09:08 #2
Fjernet, tak for det!

Intern regnskab, øhm.? Fordi den ligner en side bygget op omkring samme kode?
Avatar billede Jman Praktikant
28. november 2007 - 09:15 #3
Ja, jeg mener at den minder utrolig meget - rent designmæssigt om din egen side. Det kan slvfølgelig godt være at kunden selv har bedt om det....
Men ud over det er det jo en funktionel side, med meget simpelt design.

Mht kontakt siden, hvor man skal indtase en valideringskode. Er det rigtigt, som du skriver at det er fordi man ellers kan sidde og trykke send, som du forklarer?
- I så fald, kan du jo scripte dig ud af det.
Avatar billede tweak Nybegynder
28. november 2007 - 09:19 #4
Kunden er min kæreste :-)

Valideringskode, ja og pga. spam robotter.
Avatar billede tweak Nybegynder
07. december 2007 - 18:55 #5
Jeg har et par spørgsmål, har jeg valgt den rigtige side under
ydelser, kunne det være en af de andre som er med til at skabe
kunder?

Henvender siden (layout) sig til målgruppen?
Avatar billede tweak Nybegynder
09. december 2007 - 18:52 #6
Jeg har levet helt nyt design. superior du får 80p for at opdage det med billedet.