Avatar billede krackerlund Nybegynder
25. november 2007 - 19:18 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Logo?

Hej

Jeg har en hjemmeside www.partyfreaks.wep.dk
Men den er utrolig langsom til at hente billeder, så jeg har tænkt mig at købe min egen side.
Så vil jeg lave et helt nyt design til siden og derfor mangler jeg et nyt logo, da jeg ikke selv er den bedste til sådan noget vil jeg meget gerne spørge om der er en der har lyst til at lave et sjovt og kreativt logo :D

Siden kommer til at hede www.DrunkenMonkey.dk så hvis en gider bøvle lidt med et logo til det, ville jeg blive meget glad:D

På forhånd mange tak.
Avatar billede krackerlund Nybegynder
25. november 2007 - 19:19 #1
Hov den kommer til at hede DrunkenMonkeys.dk
Avatar billede kennedk Nybegynder
25. november 2007 - 19:27 #2
Hey
Måske kunne dette design give dig en fed ide.
http://cleansation.net/
Jeg synes det ser vildt dejligt ud.
Avatar billede krackerlund Nybegynder
25. november 2007 - 19:45 #3
Ja det ser godt nok ud, men vil gerne have lavet et logo da jeg ikke selv har de store talenter til det.
Avatar billede whatever Nybegynder
25. november 2007 - 22:53 #4
Et hint:
Når du viser alle billederne i et galleri på en side, så vis thumbnails i stedet for den originale størrelse. Det er ikke nok at presse størrelsen ned, ved at sætte en højde og bredde på img-taggen. Billederne hentes stadig i den orignale størrelse fra serveren. Thumbnails skal enten laves når billedet tilknyttes galleriet, eller "on the fly" første gang de skal bruges og derefter caches, så de kan hentes fra cachen i fremtiden.

Det samme med de store billeder du resizer "on the fly". Resize dem ved upload, eller første gang de skal vises og cache dem så på serveren.

Jeg er enig i at dit webhotel ikke er synderligt hurtigt, men du sørger sørme også for at suge resourcer ud af den arme server ;-)
Avatar billede krackerlund Nybegynder
25. november 2007 - 23:23 #5
Okay ved ikke lige helt hvad du mener, har ikke så meget forstand på hjemmesider :S
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. november 2007 - 16:59 #6
Hej
Hvis du søger nogle som kan lave et logo til din nye side kan jeg da forslå www.unitspeed.dk. Prøv at se mere her http://www.unitspeed.dk/design/domainlogo.htm
De laver hjemmeside logoer til en fornuftig pris - det syntes jeg :) Det kan være du kunne bruge dem.