Avatar billede krukken Juniormester
22. november 2007 - 22:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rejse til Brasilien

Jeg skal til Brasilien i august næste år, men jeg har lidt problemer med at finde en rigtig bilige rejse. Derfor håber jeg at I kan hjælpe mig.

Jeg skal have en rejse for to personer. Rejsen skal foregå i august, og i ml. 14 og 21 dage. Vi vil gerne rejse fra Billund eller Kastrup og til Fortaleza. Det gør intet om vi skal mellemlande flere steder.

Jeg har selv fundet en rejse til 8500 kr, men jeg har hørt forskellige steder, at det kan gøres meget billigere.

Hjælp hjælp....
Avatar billede trav4u2 Novice
22. november 2007 - 23:28 #1
Jeg har tidligere benyttet Festival Tours. De er specialister på den del af verden :-)
http://www.festivaltours.dk/
Avatar billede freddy04 Nybegynder
23. november 2007 - 15:00 #2
Skal du bare have flybilletten eller også hotelophold?
Avatar billede krukken Juniormester
24. november 2007 - 12:35 #3
Jeg skal bare have en flybillet.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
24. november 2007 - 13:46 #4
8500 lyder en andelse dyrt men det ser ud til at være niveauet... prøv at spørge nogle rejseselskaber.
Avatar billede krukken Juniormester
20. januar 2008 - 16:42 #5
Ikke noget jeg rigtigt kunne bruge indtil nu, og nu lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede Mani1849 Nybegynder
07. marts 2016 - 14:33 #6
Står lidt i samme situation her nogle år efter - vælger at tage denne op i stedet for konstant at lave nye tråde.

Markedet for rejser til Brasilien virker noget større i dag. Jeg har fundet de først på google http://cctravel.dk - er de gode at rejse med?

Mat
Avatar billede Gregers Nybegynder
08. marts 2016 - 10:37 #7
Hej Mat

Nu ved jeg godt at Trustpilot er noget i uføre grundet mistanken om de mange falske anmeldelser og muligheden for at købe sig til muligheden for at få fjernet dårlige anmeldelser. Hvorvidt der er hold i disse anklager, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Men anywhy, CCTravel har nogle rigtig gode anmeldelser derinde, hvor folk også står frem med billede. Så det må om ikke andet så passe, hvad de skriver.

Er det bare flypriser du skal finde eller er du også ude efter hotel?