Avatar billede platanvej Nybegynder
19. november 2007 - 19:51 Der er 4 kommentarer

GPS antenne til Dell Axim

Jeg har en Dell Axim pda og jeg har TomTom Navigator 5.000 software, men jeg har ikke en GPS antenne.

Hvad kan foreslås? Det skal virke godt, men må selvfølgelig ikke koste så meget, at det bedre kan betale sig at købe en nye navigator.

Kan det svare sig eller ej??

Hilsen Mikkel.
Avatar billede aros Nybegynder
25. november 2007 - 19:04 #1
Nu kender jeg ikke din pda, men hvis den har bluetooth, kan du bruge flg. gps antenne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=313909 jeg har ikke prøvet det i praksis, men kender mange der bruger denne type antenne med god effekt. Man skal dog huske at antennen skal lades op.
Avatar billede aros Nybegynder
02. december 2007 - 18:59 #2
måske tid til lidt feedback?
Avatar billede platanvej Nybegynder
28. december 2007 - 22:15 #3
Undskyld, at jeg ikke har fået svaret tilbage.
Problemet er, at der ikke er bluetooth.

Jeg tror bare jeg sælger den og så smider de penge i en ny gps.

Er ny på www.eksperten.dk
--> hvordan giver jeg dig point'ene??

hilsen mikkel.
Avatar billede aros Nybegynder
12. januar 2008 - 08:58 #4
bare lig et svar selv og så accepter dit eget svar. Behøves ingen point