Avatar billede Slettet bruger
16. november 2007 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fuld "sti" til spørgsmålsgruppe?

Hej Eksperen!

Når jeg går ind under min bruger og vælger 'Spørgsmål oprettet af dig', får jeg en praktisk liste over alle spørgsmål, jeg har oprettet og hvilke kategorier, de er oprettet under. Dog står der for spørgsmål opretter under Flash => Generelt bare 'Generelt'. Dette er rimelig forvirrende, så ville det være muligt i stedet at lade der stå 'Programmer : Flash : Generelt' eller 'Flash : Generelt'?
Dette specifikke eksempel (med Flash) løses efter opdateringen af Eksperten (I lovede, at det bliver til én kategori), men jeg kan forestille mig, at problemet også opstår andre steder.
Avatar billede snowball Novice
16. november 2007 - 10:01 #1
Sådan har det også været engang, men grundet for lidt plads i det nuværende design, så er det kun den sidste del af kategorien som vises.

Jeg håber det bliver lavet om i den nye version, for jeg er helt enig i at det ikke er alt for smart.

Snowball / Admin
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2007 - 15:55 #2
Roger that, håber jeg også :P
Ved du, om designet bliver lavet meget om?
Avatar billede snowball Novice
17. november 2007 - 14:37 #3
Jeg har endnu ikke set det nye design, så det ved jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2007 - 17:41 #4
Okay, så må vi vente og se :)