Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
14. november 2007 - 19:54 Der er 4 kommentarer

Søger et specielt bundkort

Jeg søger et Asus Moca-ar bundkort eller et tilsvarende bundkort.
en der kan hjælpe mig med hvor det kan købes.
Prisen skal selvfølig være overkommelig
Avatar billede simlau Nybegynder
14. november 2007 - 23:37 #1
Hej Rasmussen7

Jeg kan ikke finde nogle der forhandler et Asus Moca-ar. At tyder på det er et bundkort lavet til HP, som ikke sælges til normal mennesker.

Men jeg formoder du bare gerne vil have et bundkort der kan bruge Socket 479.

A-open har lavet et til omkring 1500 kr:

http://www.pricerunner.dk/pl/35-592298/Bundkort/Aopen-i945GTm-VHL-Sammenlign-Priser

Dog er det stører fysisk og det sælges dog ikke ret mange steder.

Hvad er dit mål med det lille bundkort?

Hilsen Simlau
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
15. november 2007 - 18:41 #2
at det passer i en Pavilion s7000.
Avatar billede simlau Nybegynder
18. november 2007 - 12:51 #3
Jeg kan ikke finde nogle stæder hvor du kan købe det separat.

Men jeg kan ikke se hvad du skal bruge et nyt Asus Moca-ar bundkort til hvis du har en Pavilion s7000 i forvejen.

Hvis bundkoret i den er gået i stykker kan du vel få det lavet på reklamationsretten, hvis den er under 2 år gammel.

Det kunne være godt med en forklaring.

Hilsen Simlau
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
18. november 2007 - 17:31 #4
Jamen forklaringen er at jeg har fået den da den ikke virkede, og jeg har fundet frem til at det er bundkortet der er stået af.