Avatar billede x-pander Nybegynder
13. november 2007 - 00:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google tager over, istedet for "siden kan ikke vises"

Hej.

Når jeg indtaster en forkert URL i IE 7 så bliver jeg automatisk redirected til google.co.uk der kommer med forslag til hvad jeg måske mente.

Det har jeg dog imidlertid ikke lyst til! Kan jeg ikke bare få den gamle: "Siden blev ikke fundet, BASTA!" tilbage?

En anden ting er, hvordan jeg permanent indstiller google til at blive vist som www.google.com og ikke .dk eller .co.uk. Jeg vil hverken have den på dansk eller britisk. Bare ganske almindeligt .com

På forhånd tak, skriv hvis I mangler info.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 07:23 #1
Det første du spørger om er fordi at du har Google toolbar og måske desktop, kan afinstaleres fra tilføj /fjern programmer.
Det andet kan jeg ikke se at det er et problem, det kan vel bare tastes ind.
Avatar billede arlet Juniormester
13. november 2007 - 07:44 #2
Når du taster www.google.com så kommer du ind på www.google.dk ikk??

Når du er på www.google.dk trykker du på google.com in english

Så lukker du browseren ned og næste gang du søger på www.google.com kommer den frem..
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 07:56 #3
Du skal lige huske at der skal klikkes på føj til foretrukne før det virker, det glemte arlet.
Avatar billede arlet Juniormester
13. november 2007 - 08:34 #4
Ja, hvis han har den i foretrukne ;-)

Det virker fint, hvis du taster www.google.com i adresselinjen, som jeg skrev..
Avatar billede x-pander Nybegynder
14. november 2007 - 22:17 #5
silbidor - Nej har ikke google toolbar el.lign. Er MEGET striks på et punkt.

Og til arlet, det virker perfekt. :) Det er dog ikke nødvendigt at have den i foretrukne.

Ingen løsning til det første problem, ellers render Arlet med points.
Avatar billede x-pander Nybegynder
18. november 2007 - 16:12 #6
Godt.. Arlet får points.