Avatar billede jj3400 Nybegynder
11. november 2007 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Computer slukker.

Min PC slukker nogen gange helt umotiveret. Nogen gange starter den op igen af sig selv. Der er ikke noget galt med strømtilførslen til PC. Kan det være strøm enheden i PC der er deffekt? PC er en Fujitsu siemens scaleo p - d 34
Avatar billede hcma Novice
11. november 2007 - 18:07 #1
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
12. november 2007 - 09:19 #2
Kan også bare være den bliver for varm?
Kan sådan en SCALEO vise CPU temperatur i Bios? (typisk et punkt der hedder "Hardware monitor" ell. lign). I så fald, hvis din temp er oppe omkring de 60 når PC'en står i bios, vil den blive for varm og lukke ned.
Check også lige om der ligger et tæppe af støv øverst og/eller nede i ripperne på din CPU-køler. Der skal ikke meget til før blæseren ikke kan køle nok.