Avatar billede kalaharikid Nybegynder
09. november 2007 - 19:49 Der er 1 løsning

file sync med rule mellem pc og smartphone folder

Hej, jeg fifler med et mobilt setup, hvor elever automatisk kan få nye opgaver og aflevere færdige opgaver over bluetooth (når de kommer indenfor bluetooth range på lærercomputeren). Jeg skal finde et file sync program der kan synchronisere efter en rule eksempelvis med et flag i en txt fil på mobilen...eller noget andet smart?

Der skal checkes om bruger har

1) løst nye opgaver siden sidst
2) løste opgaver downloades til lærer-pc
3) efter download slettes de løste opgaver fra smartphone
4) næste opgave/sæt uploades til telefonen

Er der nogen af jer der har prøvet denne slags setup før, eller ved hvad man skal bruge og gøre?
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
26. august 2011 - 14:11 #1
lukker ..