Avatar billede arrow Nybegynder
08. november 2007 - 21:07 Der er 3 kommentarer

Byt af mus fra venstre til højrehånd med program

Vi har skaffet os et logitech tastatur-sæt som vi er meget glade for.

Problemet er at min mor er Venstre hånded. Det har vist sig at være et problem da Logitech simpelthen konstant skifter tilbage til højrehåndsmus hver eneste gang man logger af min mors bruger/genstarter computeren. Den nægter simpelthen at huske skiftet fra højre-til-venstrehånds klik.

Hvis der er nogen der kender et program eller kender en måde hvor man kan skifte musehånd til venstrehåndsmus (evt. med en batchcommand-fil eller registreringsdatabasefil der kan ligges ind til at starte automatisk med windows) så skriv endelig her, for det er ret irriterende at skulle skifte automatisk hver gang.
Avatar billede KSN Mester
08. november 2007 - 21:17 #1
ændrer du i logitech setpoint eller i windows egne indstillinger?
Avatar billede arrow Nybegynder
12. november 2007 - 18:41 #2
Szafranski: Windows egne indstillinger. SetPoint skriver specifikt at konfiguration af Venstre+Højre musetast klares af windows, og programmet tilbyder ikke selv support for indstilling da det regner med at brugeren klarer det i Windows.
Avatar billede KSN Mester
12. november 2007 - 18:59 #3
okay. Sådan er det bare ikke med min logitech mus.