Avatar billede gooni Nybegynder
08. november 2007 - 09:18 Der er 1 løsning

Netværks drev timer ud

Jeg har 2 brugere der timer ud på et netværks drev, og hvis de logger på en anden Pc er der ikke noget problem.
En anden person som heller ikke har nogen problemer, prøver så at logge på hos de 2 brugere og her timer den også ud.
Det er kun dette ene netværkdrev/server der er problemet for de 2 Pc'er.

nogen ideer til, hvad kan løse dette uden at smide et nyt image på??
Avatar billede gooni Nybegynder
29. december 2007 - 23:58 #1
vi tog serveren på IP adressen og så virkede det fint.
Ikke en rigtig løsning, men det virker.