Avatar billede pepperfar Nybegynder
08. november 2007 - 07:47 Der er 5 kommentarer

Ang. NS - ved at gå amork på min udbyder

Hej,

Jeg arbejder for tiden på Hardware-store.dk som ser ud til at virke fint nok. Problemet opstod i mandags hvor man pludeselig ikke kunne komme ind i indkøbskurven og checke ud og derved bestille produkterne. Jeg har ikke rodet med noget programmeringsmæssigt, så det er ikke der fejlen ligger. Jeg kontakter derfor min webhoteludbyder og høre hvad der kunne være galt. De siger det er fordi jeg skal have ændret navneserveren. Fint tænker jeg, jeg går ind til Dk-hostmaster logger ind og ændre Navne serverne til det de beder mig om.

Men stadig siger de at jeg ikke har fået det gjort og skal gøre det. (Har ventet 24 timer på at det skulle træde i kraft)

Jeg er virkelig ved at gå amork. For hver minute der går hvor siden ikke fungerer tabes en masse penge. Mit spørgsmål er: hvor ændre jeg navne serveren hvis det ikke er hos DK-hostmaster?
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 07:59 #1
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=pepperfar&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Du har mange åbne spørgsmål, hjælpen er måske nærmere hvis du får delt point ud og ellers lukker spørgsmålene.
Avatar billede pepperfar Nybegynder
08. november 2007 - 08:47 #2
Andre?
Avatar billede leif Seniormester
08. november 2007 - 09:01 #3
pepperfar -> Hør nu efter hvad der bliver sagt. Folk gider ikke hjælpe gratis hvis de ikke for nogen respons og spørger har en masse åbne spørgsmål.

Men dine DNS servere peger på ns1-ns4.servage.net og forvent ikke mere hjælp fra min side før jeg kan se at du begynder at afslutte og give tilbagemeldinger i nogen af de andre spørgsmål
Avatar billede leif Seniormester
08. november 2007 - 09:01 #4
Og hvis du taber så mange penge hvorfor så ikke betale sig fra at få det lavet ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2007 - 09:41 #5
Leif -> Du hjalp jo alligevel mere :D

Peppefar -> Hvis den er så vigtig, så skulle du måske overveje om en af de billigste host på marked er den rigtige eller om det kan betale sig at skifte til en noget dyrer løsning.