Avatar billede webnews Nybegynder
07. november 2007 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Penge gives - Fra et webhotel til et andet

Hej

Da jeg ikke selv kan finde ud af at rykke min webside, fra det ene webhotel til et andet, da den indeholder flash, asp, og noget database.

Vil jeg gerne give 200 kr ud over de 200 point til en der kan finde ud af at gøre det.

Jeg skal være sikker på at det kommer til at virke efter flytningen, så hvis du ikke har prøvet det før, behøver du ikke kontakte mig.

Håber der er en der kan sådan noget ;)
Avatar billede w13 Novice
07. november 2007 - 16:19 #1
Er webhotellerne hosted samme sted? For så er det da bare at kopiere alt over. Du mister jo ikke kodestumper af det.
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. november 2007 - 00:15 #2
er det stadig aktuelt? hvis ja, kan jeg kontaktes på henrik .. [-at-] .. excito.dk
Avatar billede lesp Nybegynder
08. november 2007 - 09:58 #3
kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Avatar billede w13 Novice
29. juli 2008 - 09:36 #4
Lukketid?
Avatar billede webnews Nybegynder
30. juli 2008 - 07:01 #5
du har vist ret i at det er lukketid, den der lavede det skal bare skrive så får personen de aftalte point.