Avatar billede simsen Mester
04. november 2007 - 15:14 Der er 1 løsning

formattering af paging i gridviews

Hejsa,

Garanteret et simpelt spørgsmål, men kan bare ikke finde det nogensteder.

Jeg forsøger at formattere min paging i et gridview ved hjælp af css:

<PagerStyle CssClass="PagerStyle" />

.PagerStyle
{
    background-color: #2F5673;
    color: Blue;
    height: 15px;
    text-align: center;
}

.PagerStyle a:link
{
    color: White;
}
.PagerStyle a:visited
{
    color: Red;
}
.PagerStyle a:hover
{
    color: Red;
}
.PagerStyle a:active
{
    color: Red;
}

Det virker også........noget af det......

Når jeg loader siden får jeg hvid tekst for side 2 og 3 (jeg har 3 sider). Side et er sort skrift farve.

Holder jeg musen over, får jeg rød skrift (som det jeg har bedt om).

Skifter jeg til side 3, er det side 1 og 2 der er hvide og side 3 der er sort.

Nu vil jeg frygtelig gerne selv vælge hvilken farve, den valgte side er

hvordan gør jeg det?

mvh
simsen :-)
Avatar billede simsen Mester
04. november 2007 - 19:58 #1
Lukker - har selv lavet en paging og bruger ikke den indbyggede længere....