Avatar billede michaelgm Nybegynder
03. november 2007 - 20:32 Der er 1 løsning

Importere mdb i navicat

Jeg har prøvet at importere min access tabel i navicat..
Men den laver fejl.. Nogen der har en ide til hvordan jeg kan få den importeret .. Og hvad det skyldes?

Er fejlen:
[Msg] [Imp] Import start
[Msg] [Imp] Import type - MS Access database
[Msg] [Imp] Import from - C:\Database - 26-10-2007\anmeldelse.mdb
[Err] [Imp] Cannot create table [Busser]: 1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`s_Lineage` longblob,key `Registrerings-nummer` (`Registrerings-nummer`),key `s_' at line 1
[Err] [Imp] create table `Busser` (`Bus-nummer` int,`Område` varchar(255),`Registrerings-nummer` varchar(255),`Felt4` varchar(255),`Filter` varchar(255),`Ejer` varchar(255),`Anlæg` double,`Stel-nummer` varchar(255),`Registreringsdato` datetime,`Bustype` varchar(255),`Chassis` varchar(255),`Karosseri` varchar(255),`Motor` varchar(255),`Gearkasse` varchar(255),`Miljønorm` varchar(255),`Farve` varchar(255),`Udbud` varchar(255),`Døre` varchar(255),`Bybus` varchar(255),`Landevej` varchar(50),`Høj` varchar(255),`Lavéntre` double,`Lav` varchar(255),`Led` double,`S` double,`Længde` varchar(255),`klap` varchar(255),`Sidde` double,`Stå` double,`Total` double,`Støj` double,`Felt32` double,`Termoruder` varchar(255),`Skiltesystem` varchar(255),`Air-condition` double,`Linje` varchar(50),`s_ColLineage` longblob,`s_Generation` int,`s_GUID` ,`s_Lineage` longblob,key `Registrerings-nummer` (`Registrerings-nummer`),key `s_Generation` (`s_Generation`),UNIQUE key `s_GUID` (`s_GUID`),key `Stel-nummer` (`Stel-nummer`)) type=innodb
[Msg] [Imp] Processed:0, Added:0, Updated:0, Deleted:0, Errors:0
[Msg] [Imp] Finished - Unsuccessfully
Avatar billede michaelgm Nybegynder
09. november 2007 - 02:15 #1
Ingen hjælp.. Jeg lukker igen :)