Avatar billede BanditMit Praktikant
02. november 2007 - 17:05 Der er 2 kommentarer

Zone Alarm blokere Firefox download

Hej

Jeg har zonealarm security suite installeret. Den blokere for en download fra Boomtown jeg gerne vil have (patch til spil). Jeg har i Firefox installeret udvidelsen der hedder Download Statusbar. Håber I snart kan hjælpe mig da jeg skal spille i aften.

PS: har prøvet at slå det fra men så er der fejl på filen.
Avatar billede justrace Novice
02. november 2007 - 17:14 #1
Er der så ikke også fejl på filen alligevel? Når det haster så få naboen eller lign. til at hente den og brænd en cd, det koster jo ikke mere end små 5 kr.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
02. november 2007 - 17:30 #2
Når den blokerer for den fil, er der vel en grund til det. Siger den hvorfor den blokerer ?