Avatar billede anjensen1 Novice
02. november 2007 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

H aster! -online engelsk stavekontrol

Hej sidder her på en pc der ikke har stavekontrol. Findes der en hjemmeside der kan udføre engelsk stavekontrol på en side tekst man copy-paster ind på siden?
pfh tak
Avatar billede jarret Nybegynder
02. november 2007 - 11:36 #1
http://www.spellcheck.net/

virker vist fint
Avatar billede anjensen1 Novice
02. november 2007 - 11:55 #2
perfect jarret Tak!, ligger du et 'svar' så du kan få points?
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
23. november 2007 - 10:26 #3
Mozilla Firefox har en indbygget stavekontrol, det ligger som et plug-in på deres hjemmeside.
Avatar billede jarret Nybegynder
25. december 2007 - 14:43 #4
jeps go jul :~)