Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

E-boks lukker explorer ned med fejl melding

Hej.
Når jeg vil åbne og se et dok. i e-boks lukker den explorer ned!!
Meldingen lyder: Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Hvad er forklaringen på det???

MVH BKK
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
01. november 2007 - 12:42 #1
Dette spg er vidt lagt i den forkerte kategori, nå skidt med det.

Har du Gyldendals ordbøger indstalleret? i så fald så skal vi lige have stoppet "QuickFind BHO" objektet i Internet Explorer

her står hvordan du disabler det i IE7 http://www.ruc.dk/campus-it/support/faq/ie7/

IE6 er næsten på samme måde det kan du formentlig godt hitte ud af. ellers spørg
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
01. november 2007 - 19:41 #2
Nej jeg har ikke Gyldendals!!
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
01. november 2007 - 20:17 #3
OKay så kan jeg ikke lige svare på hvorfor din browser går ned desværre.
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
04. november 2007 - 22:20 #4
Jeg har afinstalleret Adobe, og installeret den nye og nu virker det igen!!
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
05. november 2007 - 08:46 #5
okay godt du fandt fejlen, besvar dit eget svar på spg er lukket.