Avatar billede ladyhawke Novice
30. oktober 2007 - 12:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Page isn't set

Jeg får denne fejl hvis jeg forsøger at læse en query streng i pageload på en side, jeg har ikke set den før.

Kender du årsagen og evt. en metode til at slippe af med den?
Avatar billede a1a1 Novice
30. oktober 2007 - 15:22 #1
er det "bare" fordi du ikke har specificeret default.aspx som en "default side"?
http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=491903&SiteID=1

;o)
Avatar billede ladyhawke Novice
30. oktober 2007 - 19:34 #2
bestemt ikke... det sker i page load, ikke før og desuden kalder jeg siden direkte (ikke via Visual Studio). Godt forslag ellers :o)
Avatar billede a1a1 Novice
30. oktober 2007 - 19:54 #3
dvs: du skriver localhost/side.aspx ?

er det det eneste website der er konfigureret (er der noget "virtual sites")?, der kan komme problemer hvis "mainsite" og et virtual site har samme "ting".. (det er nogenlunde det mit link beskriver)

Fejl i eventlog? (logtjeneste (vist nok) på dansk)
Avatar billede ladyhawke Novice
30. oktober 2007 - 20:04 #4
Jeg udvikler i en engelsk windows og eventloggen siger ikke noget i den sammenhæng. Det er heller ikke IIS config, da andre sider i samme projekt ikke har den fejl. Jeg gætter umiddelbart på et eller andet med en initialiseringsfejl et eller andet sted... altså noget med at jeg forsøger at tilgå noget som ikke findes, selvom jeg er i page_load
Avatar billede ladyhawke Novice
01. november 2007 - 14:24 #5
Ser ud til at jeg er sluppet ud af den, ved at ændre måden at initialisere nogle værdier i aspx siden... lukker