Avatar billede kasperbws Nybegynder
29. oktober 2007 - 19:25 Der er 1 kommentar

Sammenkæde flere powerpoint dokumenter?

Hej

Er der nogle derude der ved hvorledes jeg kan sammenkæde flere powerpoint dokumenter?

Måske det ikke lige præcis er løsningen, så jeg har her nedenfor forsøgt at beskrive mit problem:

Mit problem er at vi på arb. har en powerpointshow som kører i butikken. I dette show er der nogle dias som dagligt skal opdateres, og disse dias forekommer flere gange i præsentationen. Her sidder vi normalt hver morgen og opdaterer de første dias, hvorefter vi vi kopierer disse ind flere steder længere nede i præsentationen. Kan man gøre dette smartere? evt. ved at man har et andet dokument som man blot ændrer i, og så "trækker" det oprindelige dokument blot herfra?

Håber ovenstående er forståeligt, da jeg synes det er lidt svært at forklare.

På forhånd tak!
Avatar billede dinirex Nybegynder
05. november 2007 - 20:57 #1
Kan du ikke linke til et andet dias? så vil den åbne den og kører den, og når den så er færdig, mener jeg den hopper tilbage til det oprindelige?